DRODZY RODZICE
w naszym przedszkolu będzie prowadzona ewaluacja wewnętrzna

Podstawa prawna:
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 10 maja 2013 r. zmieniające rozporządzenie
w sprawie nadzoru pedagogicznego
(Dz. U. z 2013 r. poz. 560)
Ustawa z 7 września 1991 r. o systemie oświaty
(tekst jedn.: Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zm.)

  1.  Obszar badań: 4. Dzieci są aktywne
  2. Przedmiot badań:
    1. Metody i formy pracy aktywizujące dzieci.
    2. Sytuacje przedszkolne sprzyjające aktywności i samodzielności dzieci.
  3. Cele:
    1. Pozyskanie informacji czy przedszkole rozwija aktywność i samodzielność dzieci w czasie zajęć i różnorodnych działalności.
    2. Rozwijanie aktywności własnej dzieci i samodzielności.
  4. Pytania kluczowe:
    1. Które metody i formy stosowane przez nauczycieli wpływają aktywizująco na dzieci?
    2. Które sytuacje pobytu dziecka w przedszkolu sprzyjają wyzwalaniu jego aktywności i samodzielności?
    3. Jakie formy aktywności preferowane są przez dzieci?