DRODZY RODZICE
w naszym przedszkolu będzie prowadzona ewaluacja wewnętrzna
Podstawa prawna:
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 10 maja 2013 r. zmieniające rozporządzenie
w sprawie nadzoru pedagogicznego
(Dz. U. z 2013 r. poz. 560)
Ustawa z 7 września 1991 r. o systemie oświaty
(tekst jedn.: Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zm.)
- Obszar badań: 4. Dzieci są aktywne
- Przedmiot badań:
- Metody i formy pracy aktywizujące dzieci.
- Sytuacje przedszkolne sprzyjające aktywności i samodzielności dzieci.
- Cele:
- Pozyskanie informacji czy przedszkole rozwija aktywność i samodzielność dzieci w czasie zajęć i różnorodnych działalności.
- Rozwijanie aktywności własnej dzieci i samodzielności.
- Pytania kluczowe:
- Które metody i formy stosowane przez nauczycieli wpływają aktywizująco na dzieci?
- Które sytuacje pobytu dziecka w przedszkolu sprzyjają wyzwalaniu jego aktywności i samodzielności?
- Jakie formy aktywności preferowane są przez dzieci?